Tema: Re: ar dar galima issimti leidima vienai dienai automobili nuvaryt i tech apziura?
Autorius: svyt
Data: 2012-04-18 00:39:45
tu ir mazeja, seda i kaleima kai girti numusa 3 vaikus. Pasakojo kolega kad
kadaise tas is skuodo buvo ji sustabdes, vazdavo toki principinga, nubaude
kad gale lempute nesviescia, dar del nedegancios desinej priekines (tas
leistina) kabinejos, ir argumentavo, o jei tavo vaikas eis per gatve ir
nepamatys atvaziuojancios masinos kurios viena lempele prieky nedega... ejo
trys vaikai saligatviu, o pas ji matomai visos lemputes dege.

--
vyt/ /