Tema: Re: ar dar galima issimti leidima vienai dienai automobili nuvaryt i tech apziura?
Autorius: ddd
Data: 2012-04-17 10:09:12
http://auto.delfi.lt/advice/kas-tas-paslaptingas-patruliu-automobilis-kuris-seka-ir-baudzia-nedrausmingus-vairuotojus.d?id=51400445

"Shlipsas"  parašė naujienų news:jmj4gc$o14$1@trimpas.omnitel.net...

na mane sustabde po keliu menesio "uzhlekimo". Primine, taip sakant :)
Parode tiesiog masinoj kompe info visa su visom foto ir tt.
Kamera filmina, kompas skanuoja numerius ir atskanavus koki idomesni -
suraibuliuoja visokiom piniginem spalvom pas juos :) O kai pasidomi giliau
kas ten per veikejas vazhiuoja, tai dar atkasa kad jis priesh kelis menesius
ir suprugos i namus yra neileides :) Nebedingsi niekur :)

--

Shlipsas
865920307 / Vilnius