Tema: Re: ar dar galima issimti leidima vienai dienai automobili nuvaryt i tech apziura?
Autorius: Tomas
Data: 2012-04-17 22:51:38
Shudas ten tie skanavimai, daugiau komentu nei tolko. Priesh pusmeti vazhiavo man ish paskos savanoriais, o mano libdukas buvo nuplyshes nuo senatves. Prisistrojina shalia, pro atdara langa ima kalbint mane, girdi ponas, pas jumi apzhiura pasibaigus, ane..? Sakau viskas ok su apzhiura, tik libdukas sugedo. Nu taip vazhiuojam greta viens kito ir kalbames. Aj sako, stok, papyzdielinsim. Nu sustoju, parodau talona, tie pazhiuri, pazhiuri i kompa, ok, dabar draudima. Ieshkau, bet popieriu daug bardacioke, nerandu. Nu bet yra polisas kazhkur. Tie sako: o pas mumi nerodo, kur drausta? LD sakau. Tie dar pasikuite tam savo kompe, aj pochuj sako, susirask shiaip jau ta polisa tik kada nors.

O shansu nemazhai tik jei varysi be dusliarkos ir redlainais. Ish shirvintu gi gali ir ne autostrada vazhiuot, ir ne pagrindinem gatvem.