Tema: Re: Vel pemainos VLN
Autorius: Mindaugas
Data: 2012-04-19 15:40:02
Ar tikrai draudžia? Man regis ženklai draudžia Gedimino pr. sukti į kairę,
toliau už sankryžos eina ištisinė, kuri ties įvažiavimu į jų kiemą pavirsta
į punktyrinę... Bet ženklų draudžiančių sukti į kairę už sankryžos nėra...
Nebent kalba eina apie sukančius į kairę per ištisinę prie pat URM durų
(dažniausiai ten stovi visokie ambasadų automobiliai su visokiais spalvotais
numeriais)...