Tema: Re: Vel pemainos VLN
Autorius: ROOTS
Data: 2012-04-17 13:14:26
Irgi teisingai.
O jei jie to nepadaro, kodel gi mums patiems jiems I uzpakali nepaspardzius?

"homo erectus"  wrote in message

On Mon, 16 Apr 2012 14:01:29 +0300, @runAsUser wrote:

> Totaliai pravalas - Vln posuki i kaire nuo G.Vilties ziedo nueme, trys
> juostos tik tiesiai, o vaziuoja visi senom paniatkem, is antros kreivoja
> uz sviesoforo i kairiaja juosta, o autobusu juosta retas vaziuoja, nors
> zenklai jau stovi. Gausiai nustebes likau tautieciu bukumu.

Aš užtat kartojau ir kartosiu, kad pakeitus eismo organizavimą, reikia dar
ir papildomai prikabinti aki rezianciu zenklu, ispejanciu apie
pasikeitusius zenklus.

Nes gali niekada neklystantys ir viska pastebintys iki apsišikimo aiškinti,
kad vairuotojo pareiga stebėti ženklus, bet realybė tokia, kad tų pakeitimų
didelė dalis pro tą vietą važiuojančių kiekvieną dieną tiesiog nepastebi.