Tema: Re: Vel pemainos VLN
Autorius: Korke
Data: 2012-04-17 14:04:32
Klausyk, dede is Liuksemburgo, gal tau ten toli ir sunkiai daeina.

Pirma- sita visa remontu xuinia buvo planuota pries bbz kiek laiko, o ne
tai, kad spontaniskai truko koks kanalizacijos vamzdis ir del to rajono
seniunas sumane eisma pakeisti savo kvartale, kad dabar gyvenantis kitam
rajone to nezino. Del to nematau kodel gyventojai turi dar papildomai
rasyti/skambinti, kad priminti jog reikia kazkam dirbti. Pats ka nenori
pakaziolinti kokiem 15min ar panasiai ? Ar tik su telegrafu ten sedi ?

Antra- turim cia vietini pona is savivaldybes su fotiku ir basanozhkem.

Trecia - itariu su tais skydais yra taip, kad nenuejai ir neuzsakei i
pirma pasitaikiusia metalo krautuve ir dazykla, nes atsiras kruva
gudrasikniu su intencija "as buciau uz pigiau pagamines, kazkas atkata
gavo" tai tas reikalas uzsitempe. (aisku tai nepateisina pirmojo mano
punkto, bet yra kaip yra, taciau ketvirtasis apraso, kad nauda is ju
butu siek tiek abejotina)

Ketvirta - atlaparuriu uz vairo yra ir bus, nors ir mato jis zenklus ir
galbut zino, bet jam REIKIA i ten esancia baze sikpopierio, todel jis
suka ten (nes apvaziuot nelygis) ir viskas, ir sugedintas kaip tikras
loxas atsako "o ka tau trukdo"?. Nu ir ka tu padarysi. Aiku patupdyti
zaliuju vaikstuku ten tikrai nezinau kodel negalima.