Tema: Re: saab
Autorius: Exo
Data: 2012-04-11 17:38:18
Exo yra važiavęs tiek su tėvo ubytu 9000, tiek su tėvo neubytu 9-5... labiausiai man nepatiko jog posūkyje jautiesi kaip kokią skarbonkę vairuodamas...

Exo

"Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.wck9qrk9tskzlc@tomas2...
On Wed, 11 Apr 2012 09:41:37 +0300, spakainas <spakainas@mail.ru> wrote:

> Nu tai ir įdomu, su kuria čia vieta KATEGORIŠKAi nesutinka exo? Nes,
> kaip minėjau, pats važiavau, ir tikrai normaliai ten viskas su stovėjimu
> ant kelio, ekonomija irgi liuks. Dėl manevringumo ir pats rašiau - kad
> nieko ten ypatingo, eilinė priekiu varoma auto iš principo negali būt
> manevringa. Tu gi dabar išlendi, ir iš antro galo viską apverti - tipo
> kuo tas sabas ypatingas - nu niekuo neypatingas, bet ir ne gaidys
> visiškas, kaip exo bando įrodyt, net nevažiavęs.

Exo yra važiavęs su kažkokiu ubytu jo tėvui ar uošviui priklausiusiu
9000uku.
Labiausiai jam nepatiko Saabo sėdynės verčiančios sėdeti tiesiai, o ne
susisukus, kaip mercedese.