Tema: Re: saab
Autorius: spakainas
Data: 2012-04-11 09:41:39
Apie ką mes kalbam apskritai? Ištrauki vieną žodį iš konteksto ir varai
toliau? Diskusija prasidėjo nuo:

> Drįsčiau kategoriškai nesutikti...
>
> Exo

Nu tai ir įdomu, su kuria čia vieta KATEGORIŠKAi nesutinka exo? Nes,
kaip minėjau, pats važiavau, ir tikrai normaliai ten viskas su stovėjimu
ant kelio, ekonomija irgi liuks. Dėl manevringumo ir pats rašiau - kad
nieko ten ypatingo, eilinė priekiu varoma auto iš principo negali būt
manevringa. Tu gi dabar išlendi, ir iš antro galo viską apverti - tipo
kuo tas sabas ypatingas - nu niekuo neypatingas, bet ir ne gaidys
visiškas, kaip exo bando įrodyt, net nevažiavęs.
Aij, apskritai tai man px ant saabo, nei jis man patinka labai nei ką,
aš tik sureagavau į rašinėjamas nesąmones net nebandžius konkretaus
egzemplioriaus.