Tema: Re: bačkos kranas
Autorius: Tomas
Data: 2012-04-07 21:14:39
Terpentinai, jumi su backom daug reikalu turit. Vat klausimas: ar buna taip, kad pilna metaline 200L suluzhtu, dugnas nushoktu verciant ant shono ar kas nors panashaus..? Nes man fobija yra su tokia bachka, vis atrodo stuktelesi neteisingai kaip nors, dugnas tik pyst shalin...... :))) Gali taip nutikt..?