Tema: Re: bačkos kranas
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-04-07 21:07:40
Jei backa plienine, tai prie kamscio virini trumpasriegi ir jau toliau visos
alkunes ir kraneliai. Jei statine plastikine, tai jos kamstis irgi bus
plastikinis, todel teks tekinti mandra nauja plienini kamsti ir toliau vios
alkunes ir kraneliai. Reikia padaryti gerai, nes visokius ten silikonus
tepalas sugraus ir viena ryta rasi garaze bala. Esu su tais dalykais
susidures patikek manim.