Tema: Re: Kaip uždirbti 10 litų
Autorius: VNO
Data: 2012-03-21 16:54:45
> Xz, bet tai nafik, nesuprantu taves - tai sustok isvis naujininkuose ir eik
> pasitikt :)

nu jei nori suprasti - tai skaityk ka rasau :)
as gi tiesiog sumoku uz parkinga ir nesuku sau pautu

> Cia tu tipo nori pasakyt kad viskas ten gerai su ta aikstele ir
> vaiksciojimais atsizimet xz kur ? :) Ar cia primeti nerealu verslininka
> kuris kartais sumoka kelis litus nuvaziaves, bet dazniausiai stovi prie
> pardos nesukant i uosta ? :)

as ne taxistaas ir ne Yvl - man viskas tinka.
jei vazinesiu ten kas diena ar 3-4 kartus per sav - ieskosiu sprendimo.
kol kas tai man ten viskas tinka.
nebent cia kazkas iesko siknoje smnegenu - atvaziuoja su masina, o parkingui litu nesukrapsto.

pasikartosiu - dazniausiai atvykstu laiku, paziurejes on-line.
kai isvysksta kas ir noriu normaliai atsisveikinti - sumoku uz parkinga.

o tu gal cia is tu verslininku, kurie moka skaiciuoti svetimus pinigus?

> Zodziu kazkaip sunkiai pagaunu tavo nuomone siuo klausimu ...

nuomone paprasta - uz parkinga arba moki arba begioji su laikrodziu ir ksiaciuoji 15 min.
as jamu prima varianta, nes man to begiojimo nereikia.

VNO