Tema: Re: Kaip uþdirbti 10 litø
Autorius: CodeC
Data: 2012-03-21 14:24:25
On 03/21/2012 02:17 PM, DViL wrote:
> Teoriskai, civilizuotai mastant taip turetu buti, taciau niekas nenores
> atsisakyti pinigu. Na o tu tiki, kad sumazins? As - ne:(
> Nes tai yra biznis. Buciau oro uosto savininku - irgi lupciau pinigus, gi
> taisykles ir kontrole nepriestarauja:))))
>
> P.S.: Ten Vokietijoje toje vietoje su parkingu pilna sikna (salia kazkokia
> gamykla) ir buvau ne as vienas pazeidejas, maciau lapukus ir ant kitu
> mashinu.

visur yra tiesos. bet pas mus pilna sikna yra zmoniu galvose.
atvaro pvz i darzeli, tai sustoja grynai ant pravaziavimo is kiemo prie
pat darzelio varteliu. nes salia uz 20m esanti tuscia aikstele bbz kam
per toli - paciam teveliui ar darzelinukui. paklausus ka jis apie tai
galvoja, tai standartiskai lietuviskai isvertes kiaules akis atvemia: 'o
tau ka trugdo?' tokiem ble herojam isvis profilaktiskai teises atimt kad
ir menkniekius. bevaiksciodami kelis menesius peskom tures apie ka
pamastyt. bet gi valdziai nenaudinga, nepirks benzo ir negeneruos mokesciu.