Tema: Re: Kaip uždirbti 10 litų
Autorius: qq
Data: 2012-03-21 09:33:15
Cia tai geras :)))
Kazkada buvo gerai padaryta. 10 min. nemokamai, paskui sumoki kiek stovejai
(2 lt., 4 lt. ir t.t.). Pamate kad pergerai zmonem, padare 10 min.
nemokamai, jei pavelavai 10 lt.
Kai pavelavau isvaziuoti lygiai 2 sekundes (nes pries mane ilgai bande
isvaziuoti 2 masinos) ir sumokejau 10 litu, pagalvojau kad  blogiau but
negali. Pasirodo gali :))) Pasityciojamas is zmoniu...

O ties kas cia raso tipo "sumoki tuos kelis lt uz 30 min (ar 60 min) ir
varai sau atsiputes.". Kam man kazkur varyti? Buna, kad per savaite 3-4
kartus ka nors pasitikti reikia. As tikrai su gelem laukimo salei puse
valandos nestoviu.

"Vytas (S)" <valid@mail.lt> parašė naujienų
pranešime:jkbusv$90h$1@trimpas.omnitel.net...