Tema: Re: Pagaliau
Autorius: svyt
Data: 2012-03-11 00:53:03
padugne truputi susireiksmines, jam atrodo, kad tik jis gyvena europoj, o
mes kai kurie, nei ten bunam daugiau nei namie, nei zinom nei matom, kas ten
dedasi, nei gyvenam ten. (ne apie save aciu dievui, pries pora metu
diskutavom su uzsieniete zmona kuria sali pasirinkt nuolatine rezidencija
mum ir musu vaikam, pasirinkom lietuva del daugelio priezasciu (dirbt tai ne
uz ka cia, bet butent gyvet), rimciausi kanditai buvovo-airija, norge,
danija, beneliuksas ir ukraina, vokietija beje atmetem pirmu svarstymu, kaip
ir pietu europos salis #)
nu bet malonu, kad musu tautieciai nepamirsta gimtos kalbos, tebemoka ja
reikst mintis nesikeikdami svetima kalba.

--
vyt/ /

e34 524td