Tema: Re: Pagaliau
Autorius: padugne
Data: 2012-03-10 13:18:11
On Sat, 10 Mar 2012 11:36:32 +0200, Audrius K. wrote:

> O ta, kad jei nezinai, tai nerasinek (rasineji apie runflat, su kuriomis
> reikalavimai, apie kuriuos nieko nezinai, nesusije). Taskas.

As rasiau apie europa. Automobiliu importavimas i JAV ir del to rupestis
del ju rinkos apsaugos kazkaip neaktualu :)

> Manai, ne ? Tenka ir vokieciu gamintojams keisti savo modelius ir juos
> derinti prie jav reikalavimu. Ir kai kada nemazai investuoti...Net savo
> standartus keisti... Toliau tingiu aiskinti.

I tai kazka nuo kazko apsaugojo? Vokieciu gamintojai JAV rinkoje masinu
nepardavineja ir pralaimi JAV gamintojam? :)

> Taigi tik ka aiskinai, kad Eu labiau rupinsai safety (visokios
> tobulesnes lempos, geresnis apsvietimas, didesntis saugumas). O tai kaip
> cia yr????  Pas sau priestarauji??  Tai kas dabar labiau rupinasi

Tik tavo vaikiskoj smegeninej kuri mato tik balta arba juoda :) Ir jei
JAV rupinasi tai EU rupintis jau negali ir atvirksciai :)

> safety?? Ir kodel tada i auto, kuris skirtas tai rinkai, kurie labiau
> rupinais safety (taigi ir auto yra saugesnis) turiu dedi 3-4 kartus
> brangensnes lampas ???? As noriu vazineti saugiu auto....

Abu rupinasi. Tik JAV kaip ir europa turi savo specifiniu problemu, pvz
besivartantys dzipai europoje niekam negirdeta, o pas juos yra didele
tema. Todel ispype tiek padangu gamintojus tiek dzipu gamintojus.

Europoje skirtingai nuo didziumos JAV regionu daug kur vis dar priimta
vaikscioti pesciomis ar vazinet dviraciais, todel salikeles ir seip
apsvietimas bendrai gerokai labiau itakoja avaringuma ir svarbiau nei JAV.

> Seniai vaziavai lietuvos keliais....

Ironijos detektorius neveikia? :)

> Ir man tai kainuoja 10x kartu brangiau , ane ? (pvz mano tulike

Niekas nesake, kad ekologija yra pigu siandien. Tai investicija i rytoju.
Automobilis su katalizatorium ir moderniu varikliu irgi 10x brangiau nei
koks nors smirdantis ir duminantis 195x konstrukcijos variklis.

> ekonomine lempa isdirba max 6men. (bandyti ivairus gamintojai, pirktos
> brangiausios ir pigiausios lempos). Kaip manai, uz vienos ekonomines

Mano tulike ekonomine lempa veikia jau kokius 4 metus ir net nezada dust.
Nezinau ka ten perki. Galu gale, yra ir LED'ines.

> lempos kaina nupirktos elektros energijos kiek laiko man uzteks,
> naudojant kaitrine lempute? Be to, ji perdega karta i 5 metus.) .
> Nereikia man ir led lempu. Is 4  septyniu vatu led viena sudege po
> nepilnu 2 men (koridoriuje). As pats moku atsirinkti, kur kokia lempa

Na tai brokas, bugtai nepasitaiko brokuotu kaitriniu lempu?

> deti (darbo kambaryje jau virs 10 metu pas mane sviecia ekonomine Osram.
> Jau lyg ir atsipirko...) O I tulikus, vonias rusius ir pan dejau ir
> desiu kaitrines...

Tai kame tada tragedija?

As? As nieko nebandau, cia tu kazka suprakaitaves irodineji.

> Ir kuriu metu tas tavo GM ir Fordas (kaip suprantu, abu JAV modeliai.
> Nes tik ten galioja standartas) ??? O nuo kuriu metu standartas
> galioja??  (jei jau taip gincytis toliau, tai i tas tavo abi as ikisiu
> viena ir ta pati OBDII testeri. netiki? Atsirasineti nepatariu, nes ta
> testeri, kuri ikisiu, turiu ant savo stalo, skirtas jis buten JAV
> rinkai, ir palaiko dar ir pries standarto ivedima gamintus modelius,
> tame tarpe ir tavo isvardintus. )

So what? Kuom tavo butent JAV skirtas testeris yra kazkoks JAV
"standartizuotumo" irodymas? Tame testeryje yra atskirai interfeisas GM
ir atskirai interfeisas Ford. Kad neidejo dar vieno interfeiso skirto
europinems masinoms tai jau to testerio gamintoju levatura.
Lygiai taip pat galejo neidet Ford dalies ir tada veiktu tarkim tik su GM.

Kitaip tariant, nematau kuo JAV cia kazkuo geresni uz europa. OBDII
standartas jei ka nuo pat pradziu yra keletas tarpusavyje nepriklausomu
interfeisu, kiekvienam gamintojui atskirai. Tiek JAV tiek ES.

> Tavo pavyzdziu statoma vokietija nera visa Europa. Net gi ne jos puse.
> Netgi ne trecdalis. Jei vadovautis tavo logika, tai galiu teigti, kad
> EUROPOJE KAISIOJA I DUSLINTUVUS ir KAD TA NEPIGESNE. Manau, visi sios
> konferncijos dalyviai paliudeys, kad lietuvoje niekas nesijungia per
> technikine prie obd (o lietuva taip pat europoje, jei pamirsai...)

Tai lietuva irgi nera visa europa, todel tavo teiginys apie "europa" irgi
yra taip pat neteisingas. Globalius "visaeuropinius" apibendrinimus beje
pradejo tamsta.

Jei ES ant musu galvu dar nenuleido vienodos TA proceduros, tai cia gerai
ar blogai?

> O kaip jos turi sviesti??? Tu manai,  kad sviecia gerai ir neakina tik
> tada, kai sviecia pagal Eu funkcionieriu surasytus skaiciukus ir
> nubraizytas schemas??? Taigi pries tai teigei, kad Jav labiau rupinasi

Tai teigi, kad tos schemos ir skaiciukai yra blogi, blogesni nei JAV? ;)

> saugumu, todel man atrodo , ju svietimo schema saugesne :-)) Be to, ten
> vazinedamas pats isitikinau, kad su neakinimu ir apsvietimu pas juos
> viskas gerai.

"Saugumas" turi daug visokiu aspektu. JAV matomai svarbesni kiti nei
europai.

> Nesamones rasineji, ir pats tai zinai. Taskas.

Daugtaskis. Va 2 kolegos nesenai parsitempe automobilius is JAV ir praejo
visas vokiskas technikines. Legaliai. Su originaliom farom. Nes jos
sviecia kaip priklauso.

> Ir REFLEKTORIUS ???? Tada sveikinu.

O kam keist tuos reflektorius? Jie kaip nauji.

O keliems amerikietiskiems?

--
kthxbai.