Tema: Re: Pagaliau
Autorius: svyt
Data: 2012-03-10 23:41:37
protingi zmones cia nerasineja :DDD
dekui uz paaiskinima, uztat dabar zinosiu. apskritai is jusu suzinojau labai
dug per ta desimtmeti sicia, ir apsnekejom daug idomiu temu, susiformavo
sioks toks kolektyvas... tiesa, biski gaila, kad as jame klauno vietoj, bet
kitokiu but jau negaliu, nesuprasit :DDD, jei ka rimtai noriu pasakyt
jugiuos kitu niku, bet tai buna ypac retai, jei klausimas rimtas visad
atsiranda zmoniu kurie atsako teisingai ir profesonaliai. paprasciausiai
noriu patart jei galiu, ir neklaidint, o kad mano juokus daznas priima kaip
nusisnekejima as ipratau, tai geras metodas atskirt savus zmones su kuriais
smagu nuo zmoniu kurie manes nesupranta, ka padarysi, mes skirtingi, ir visi
snekam skirtingai, ir kiekviena is musu is puses zodzio suprata tik kas 8
zmogus, kiti daugiau ar maziau neisiklauso i mus. http://www.socionika.info/
cia neurolingvistikos programuotoju biblija, ima nemokamai o pardavineja
brangiai- prie kiekvieno zmogaus, individualus priejimas.
 ...minetuose nuorodose lempos skirstomos i kaitrines, liuminiscensines
diodines ir halogenines. as ir manau kad tai beveik tas pats, bet tai kodel
europoj uzdraude kaitrines 100W lemputes, o halogeniniu ne, jei tai tas
pats?
dzin gali neatsakyt, trolinu eilini kart ir tiek, nei man tai rupi nei
idomu, apskritai, konferenciju kur lieka mano pareiskimai ilgam reikstis
nemegstu, ten kazkaip jauciu atsakomybe uz savo zodi, o cia man primena sena
gera chata, parasei ka tuo metu pamastei ir pamirsai.

--
vyt/ /

e34 524td