Tema: Re: Dyzeliui dujas!
Autorius: svyt
Data: 2012-03-01 18:19:34
dizelis tikrai nera brangiau priziurimas, daznas normalus dizdlis uz 5000 lt
dar nuvaziuoja apie 200 000 km be jokio remonto, tik keiciant teplus.  jam
nereik periodiskai keist zvakiu, ju laidu, skriejiku, begunoko, bobinu ir
kitokio sudo del kurio lyjant lietui masina trukcioja.
Dujos dizeliui daugiau prikolas nei ekonomija mano akimis.

--
vyt/ /

e34 524td