Tema: Re: Dyzeliui dujas!
Autorius: homo erectus
Data: 2012-02-29 00:34:08
On Wed, 29 Feb 2012 00:08:03 +0200, Kurmis wrote:

> nu man toks idomus klausimas, gavosi:
> koks tolkas det dujas, jei dyzelis ir taip "gerai"?
> gi daugelis perka dyzeliniu matoru nes maziau ryja (realiai visvien 6l
> perlipa daugelis) ir siaip benzas ne fengsui, nes kaimynai tai salerka pila.
> i benza sudetos dujos man suvokiamas variantas, bet gaila bagazines, nes
> zapaske maisosi ir siaip papildomas balionas svorio prideda, kad mazina
> ekonomija.

Tai tu gal vis tik perskaityk tą dokumentą, į kurį linkas duotas...

Dyzeliniai varikliai vien ant LPG neveikia. Ten paduodamas dyzelino/LPG
mišinys, LPG tame mišinyje apie 20-25%. Rezultate šitas mišinys geriau
sudega variklyje, kas pasireiškia padidėjusiu variklio galingumu, didesniu
sukimo momentu, mažesnėmis sąnaudomis ir mažesniais kenksmingų medžiagų
išmetimais.