Tema: Re: Gintautas Igaris pristato DAC produktus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-02-28 16:39:39
Eik tu nahuj, kaip cia pavarei.

"Terpentinas"  wrote in message news:jiii2s$n1o$1@trimpas.omnitel.net...

Užbaigiant fleimą noriu padėkoti visiems už tokį didelį fleimą, už Jūsų
išsakytas mintis (visokias :)) dar kartą įsitikinau, kad newsai yra visų
galų meistrai, ne tik automobilistai, bet ir stilistai, marketingistai,
reklamos ir visi kiti.
Šio fleimo tikslas ir buvo sukelti kalbas, svarbu, kad būtų žodis DAC. Ir
ypatingai ačiū už tai, kad padidinote DAC reitigą youtubej :) 740 peržiūrų
tai nėra taip blogai. Sėkmės visiems ir žinokit DAC myli automobilį.
P.S svarbu žinoti, kad DAC raidės geltonos spalvos, tai pagelbės per M1
radijo ryto šou kuris vyks nuo 2012 05 -16.