Tema: Re: Gintautas Igaris pristato DAC produktus
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-02-26 13:34:20
Matai pats lygini du skirtingus projektus, tavo pateiktas, tai youtubibnis
variantas ir beje labai sekmingas. Musu projektas yra visai kito lygio na,
kad ne newsu tai jau supratau :)
Bet Vytauto reklama mane tai kabina jei kas galite kazka padaryti panausaus
rasykite info eta danushis.lt Kalba eina apie scenariju, skirta bus youtubei
brendo sklaida didinti.