Tema: Re: Gintautas Igaris pristato DAC produktus
Autorius: Nitro
Data: 2012-02-27 12:41:21
o tu vasara prekybcentriuose pasidairyk - toli grazu ne visi su maikutem be
rankoviu vaiksto.

"Korke"  parašė naujienų news:jifkr2$kk3$1@trimpas.omnitel.net...

Bet man kaip zmogui nuo zagres nezinant visu scenarijavimo subtilybiu,
nu negi tokia problema perkant vasarini/ziemini langu skysti buvo
problema aprengt pirkeja atitinkamai vasariskiau ar ziemiskiau, nei, kad
dabar kai atrodo ar tas pats pardavejas ar vos ne namie nuo kreslo
priesais tv sedejes bicas. Nes nu nekainuotu tiek, kiek iterpiant kelis
keliu sekundziu kadrus kaip kad ieina is ziemisko/vasarisko lauko
zmogelis pirkti sio skyscio.