Tema: Re: Greicio matavimo iranga
Autorius: Tomas
Data: 2012-02-19 22:44:06
Hm, tai man arba pasiseke, arba jie norejo truputuka baimes ivaryt.
Nors shiaip tai, gale sededamas kiek spejau apzhiuret iranga, tai nieko keliancio nerima nemaciau. Jokio realaus displejuko, nautbuko ir pan, tik displejai zhaliais fonais.
Bet kitakart nebebusiu toks atsiputes, visad maniau, kad patrulines mashinos yra pochuj, aciukas.