Tema: Re: Greicio matavimo iranga
Autorius: Tomas D.
Data: 2012-02-19 17:32:41
Tiesa, biski offtopic, bet tie ju fenai turi rodyt pilna suvio laika ar
uztenka laiko skirtumo nuo suvio? O tai blia vakar nushove su 68, nors as
esu isitikines, kad tiek nebuvo. Kokia 10min gincijomes, o jie matosi net
blanku neissitrauke rasyt... Varte varte rankose dokumentus. Isvaziavo
vakare konkreciai pasipinigaut ir is susidarusiu eiles kol ten pas juos
sedejau supratau, kad neblogai pasiseke.