Tema: Re: Greicio matavimo iranga
Autorius: sharkius
Data: 2012-02-19 22:31:10
On 2012.02.19 17:32, Tomas D. wrote:
> Tiesa, biski offtopic, bet tie ju fenai turi rodyt pilna suvio laika ar
> uztenka laiko skirtumo nuo suvio? O tai blia vakar nushove su 68, nors as
> esu isitikines, kad tiek nebuvo. Kokia 10min gincijomes, o jie matosi net
> blanku neissitrauke rasyt... Varte varte rankose dokumentus. Isvaziavo
> vakare konkreciai pasipinigaut ir is susidarusiu eiles kol ten pas juos
> sedejau supratau, kad neblogai pasiseke.

Bbz kaip ten yr. gal tieesiog pagal kazkokias instrukcijas jie tuo metu
turejo ne pinigautis su fenu, o prie kokios mokyklos ant perejos vaikus
ganyt, todel ir blanku nesitrauke... Mat man irgi buvo - virsijau labai
smarkiai, mieste, visas be maikes su sortais, basanoskem ir dokumentus
namie palikes. Pasivijo nezinia is kur islinde, parode panasu i mano
greiti, uzsidare mane masinoj morala skaite, gazdino kad i cype pasodint
gali, ale kazkaip jokiu blanku neissitrtauke, su centriuku per racija
nesnekejo, anei neissiaiskino kieno masinaa ir kas as toks, tik
tarpusavy puse lupu taresi "ka cia daryt"...