Tema: Re: Rekomenduokit dyzelistus Vilniuje
Autorius: ramunas
Data: 2012-02-16 10:36:44
jojo o besukant pyst nuluzhta ir tada nusikeli galva.... negalima zvakiu
sukineti bereikalo.....

"Velnias"  wrote in message news:jhieh9$fkp$1@trimpas.omnitel.net...

Issuki, jungi prie akumo ir ziuri kaip kaista - turi paraudonuoti nuo galo.
Jei nerausta arba rausta kazkur per viduri reiskias keist. Varzu matavimas
nebutinai parodo ar zvake veikia gerai. Pagal simptomus tai nuo zvakiu ir
pradeciau ziureti.