Tema: Re: Rekomenduokit dyzelistus Vilniuje
Autorius: Exo
Data: 2012-02-16 09:46:40
Žinai man jau po truputi pradeda nusibosti mersui ieškot, rast ir spręst problemas, kurios būdingos tik mersui.... aišku aš suprantu jog su kitom auto kur kas blogiau kaikuriais atvėjais, nu ale vis tiek užkniso - gliuknutas lempų kompas, pastoviai kiauras pečiukas (pas visas kiek turėjau), problematiškas žvakių priėjimas, servisų nesugebėjimas padaryti ratų suvedimo ir dar krūva smulkmenų su kuriom vairuodamas MB tikrai negaliu taikstytis. Aišku vairuočiau kokį tautovežį, tai būtų giliai px ir žinok po truputi pradedu jų vairuotojams pavydėt ir žiūrėt į jų pusę... Vairuoji va kokį tautovežį, nedega kokia salono lemputė prie kurios norint prieit reikia knistis pusvalandį... nu ir px taigi tautovežis... girgžda kas nors salone, nu ir px nieks net dėmesio neatkreips, o pats priprasi... o va su MB taip nesigauna deja :(

Exo