Tema: Re: Gal kas eksploatuojat Toyota Prius?
Autorius: KEdas
Data: 2009-05-20 14:41:17
zhegonskas rašė:
> prius didna ecological awareness  -be jo ir to nebutu. taip kad cia
> priusui pliusas

10 metų jau didina vis tuo pačiu neekologišku būdu :)
Hondai taip nesiseka, nors jau seniausiai turi gamtinėmis dujomis
varomus automobilius.
Tikrai, kad Toyotos PR padalinys yra puikus pavyzdys kitiems. :)

> beje, tingiu gilintis, nes man px, bet jei idemiau panagrinetum, tai tie
> visi rytimai apie priuso "blogi" - dalis is ju svelniai sakant
> abejotini... taip kad veltis i diskusijas beprasmishka. man px jei atvirai.

Kam veltis į diskusijas su žmonėmis, kurie fizikos neišmokę?
Atsakymas kitiems paprastas – su savo pakrautais akumais Prius
nuvažiuoja 4km, o stabdymo metu jie tesurenka 12% energijos. Dėl akumų
ir variklių svorio priuso masė padidėja tiek, kad tie 12% surinkti
stabdant neatperka jo pagreitėjimui reikiamos papildomos energijos.
Neverta net gilintis į akumų gamybai sunaudotas medžiagas. :)

> hibridai PR? visiskai taip pat yra ir pries hibridus nukreiptas antiPR.

Joks čia antiPR, kai rodomi realūs skaičiai.