Tema: Re: Gal kas eksploatuojat Toyota Prius?
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-05-20 14:25:25
prius didna ecological awareness  -be jo ir to nebutu. taip kad cia
priusui pliusas

ar jis zhalesnis ar nezhalesnis gincytis - ne tame esme.

beje, tingiu gilintis, nes man px, bet jei idemiau panagrinetum, tai
tie visi rytimai apie priuso "blogi" - dalis is ju svelniai sakant
abejotini... taip kad veltis i diskusijas beprasmishka. man px jei
atvirai.

hibridai PR? visiskai taip pat yra ir pries hibridus nukreiptas antiPR.