Tema: Re: pigus automobilis
Autorius: Renookas
Data: 2012-02-19 17:36:03
jei jau dulkiu net nera tai gal muziejuje ir kasdien nusluosto?:D

"Tomas"  parašė naujienų news:jhr3gm$kjc$1@trimpas.omnitel.net...

Aha. Nesenai dedule toks buvo prilekes, su kokiu 1990 metu galantu. Anei
jokio bugo, prie ko galima butu bent bandyt prikibt. Net variklio skyriuj
nerasi nei skysciu prasisunkimo, nei dulkiu. Barshkejimu jokiu. Tas Camry,
kuriuo youtubej nesenai rusas skundesi ir keikesi, ish tikruju triperis su
tuo palyginus. Zhinoma, gal ne mashinos cia nuopelnas, kad taip yra, o
dedules. Bet vertint pa defoltu vien i metus pazhiurejus - tas pats, kas
pazhiurejus i "nedidele" rida, imho.