Tema: Re: pigus automobilis
Autorius: Tomas
Data: 2012-02-19 14:05:35
Reikes kisht ir i deshimties metu senumo. Dirzha, guolius ishkart pasikeisciau net ir 3-5 metu senumo mashinai, jau nekalbant apie 2002. Kitas dalykas - ar 1992, ar 2002 - visvien jau sena lupena, tik pas ta naujesni per ateinancius keleta metu nuvertejimas bus didesnis, o mashinai uzh 3 KLt jau nebelabai yra kur nuvertet. Ir jeigu mano tikslas yra tik vazhiuoti nuo tashko A iki tashko B, tai kam moketi brangiau..? O jei noriu dar tuo paciu ir vyjabnutsa priesh chebra pasirodyt, koky shviezhia aparata ivaldziau, pastarajam tikslui netinka nei vienas nei kitas.