Tema: Re: pigus automobilis
Autorius: Renookas
Data: 2012-02-19 15:00:19
kuo toliau i miska tuo idomiau. pradejom diskusija nuo to kad negnda senos
masinos, dabar jau ir kolonele keiciam ir sarnyrus ir dar jei pagalvotume
tai ir guoliai ir duslintuvas ir t.t. taip kad nereikia llia lia... i sena
masina deja bet teks kisti ir retai kada pataiskysi tu tokia kad negestu kol
tu vaziuosi. arba pasakymas man per 3 metus negedo... kas cia nutiko kad
vienu metu reikia tiek pinigu isleisti.. o uzmusta viskas kas imanoma,
traukes, antgaliai, sarnyrai, amortikai, didksai, kaladeles... taip negedo,
tik dabar sudisideevejo..

"Tomas"  parašė naujienų news:jhqnde$931$1@trimpas.omnitel.net...

p.s. Toyotu Carinu tokio amzhiaus nekishkim, nes jos negenda :) Uzhvakar
ieshkojau toyotai, tai ~400 kolonele.