Tema: Re: Ir jokiu istoriju apie salti?
Autorius: Nitro
Data: 2012-02-02 12:44:56
kabrikuose daznai buna ideto stipriai galingesni peciukai

"Monas"  parašė naujienų news:jgdivu$dup$1@trimpas.omnitel.net...

Ai dar pridurt reikia kad Renault ir dar Cabrio!!! :D Labai keistai
pasijuntu kai kad ir siandien pvz autostradoj lenke Volvo cupe S40 turbut,
tai langai ant tiek uztraukti, kad tik ties veidrodziais mazdaug kokie 15cm
x 15cm gabaliukas prapustas, nu ir priekinis gal biski daugiau nei iki
puses, o pas mane cabrike visi langai kaip vasara :) Tik yra viena beda,
nusukau rankena putimo krypciai reguliuot skirta ir dabar negaliu pasukt kad
i kojas dar papustu silta ora, pasiliko ties langu apiputimu daugiau :| Tai
biski uzpisa, guli komplektas rankenu garaze, nerandu laiko pasikeist, bet
jauciu kad reikes sprest ta reikala skubiai :|