Tema: Re: Ir jokiu istoriju apie salti?
Autorius: Stork
Data: 2012-02-02 11:20:54
 Passat B5 1.9TDI pumpedusas, akumas bosch S4- 5 metu, papildomai savaitgali
pakrautas. Uzsikure pakaitinus zvakes pora kartu, bet sunkiai sunkiai
pasipurtydamas. Lauke rode -25C. Kuras Neste ir tik Neste.
Akuma jau praeita ziema norejau nauja det.

Bendradarbiui benzas golfas sala toliau kieme, kito toyota land cruizeris
sala taip pat, po nesekmingu kurimu.