Tema: Re: pečius
Autorius: svyt
Data: 2012-02-01 19:33:06
sniegas, jei butu ledas isteketu uzvedus is variklio ir radiatorius. bet
jeiyra siek tiek antifrizo, ausinimo skystis sala i sniega ir nieko nepleso,
tik paskui atsildyt sudetinga gali but kai radiatorius uzsikises, peciukas
uzsikises sniegu ir vandens cirkuliacijos nera, variklis tada perkaitneja ir
ji turi isjunginet.

--
vyt/ /