Tema: Re: pečius
Autorius: finito
Data: 2012-01-31 12:11:37
kai kurioms ne kurioms masinoms kur automatine klima, gali pyst ir nepilnai
atsidaryti sklende, kuri reguliuoja silto ir salto oro padavima. pvz vienoj
opel merivoj pastebeta. perkant vasara nebuvo to pastebeta, tai ziema va kai
atejo, tai ir buvo pastebeta, kad salone tiek pat laipsniu kiek ir lauke,
nors variklis siltas :(

o jei staiga pyst ir pradeda sildyti, tiketina, kad kazkokia sklende pyst ir
atsidare.