Tema: Re: pecius
Autorius: svyt
Data: 2012-02-01 19:29:41
Jo :-) kaip tik galvojau apie dujini degikli tokiam tikslui, sudas tada jei
nedega, gal jei namie laikai silta degtu? litavimo lempa biski per galinga
lengvikei :DDD
 mano garazas anksciau buvo netoli, tai per salcius, jei vasarine rusiska
salira, varydavau nesildes tiesiai ten, ir dazniausiai pries pat duris
uzgesdavo, o ten viskas- ir pakrovejas ir fenas. dabar tik jis patapo
tolokai, ziuresiu, vazinet siom dienom daug nenusimato, imsiu taksi jei
neuzvesiu, ar nedirbs uzvesta.

--
vyt/ /