Tema: Re: Q: Kaip reikia traktuoti...
Autorius: Fla
Data: 2012-01-23 23:12:18
On 2012.01.23 15:09, @ wrote:
> Man tai aiðku bet yra tokiu kurie tik sekundei sumirksi posukiais ir
> nesuprasi kà nori daryt-ar persirikiuoti ar likti savo juostoj....

jei tikrai kyla tokie klausimai, gal jau laikas teises anukams perleist?
visiem saugiau butu...

beje, siulai mirkset ilgiau nei uztrunka persirikiavimas? ar rikiuotis
letai, kad spetu posukiai sumirket bent 2 kartus?

suprantu, kad kartais yra prasmes mirkest ilgai, pvz. kai reikia perspet
kitus jog suksi, ir todel stabdysi (pvz. kad kalbetojai mobileku spetu
prabusti is transo, ir neiciuoztu i uzpakali); arba kai rikiuotis nera
kur, ir rodydamas posuki "prasai" kad ileistu). bet kai persirikiuoji
tarp juostu, ir niekam del tavo manevru nereikes nei keisti greicio
ne ivaziavimo krypties - nafik mirkset ilgiau nei uztrunka pats manevras?
tada jau tikrai klaidintu pernelyg ilgai mirksintys posukiai :)