Tema: Re: Q: Kaip reikia traktuoti...
Autorius: Korke
Data: 2012-01-23 15:22:23
Jei tik tu "nesupranti", tai kodel manai, kad cia visuotine problema?
Teisingai HDi parase, geriau jau tokie, nei kur irubilina posuki ir xui
parishi kokiu tikslu.
Beto neparasei kada cia vyksta toks tave gausiai klaidinantis veiksmas.
Suprantu dvi juostos ta pacia kryptimi, viena juda ten 5km/h kita 20kmh,
tada norinti spersirikiuot ir isijungia posuki normaliai, neteko matyt,
kad zybtelejo ir laukia paskui stovedamas kas ileis.
O jei vaziuoja vienodu greiciu "sachmatais kokiu 100m atkarpoje trys
autokas 30m kiekvienas ir kazkuris keisdamas juosta mirkteli trumpam -
kame bedos ?

Beje prie temos, nezinau kokie dar auto (man tik bulka A-6 8m amziaus
pasitaiek su tokiu) turi MAN patikusi fycersa, jei posukiu svirtele
"stumteli/linkteli", t.y. ji nepersijungia i posukio rodyma pilnai,
lempa vistiek sumirksi tris kartus. Cia matyt tokie inkognito kaip "@"
specialiai padare.