Tema: Re: Q: Kaip reikia traktuoti...
Autorius: @
Data: 2012-01-23 14:56:40
Tai kad tokiu "mirksetoju" padaugejo kai sugreztino baudas. Vazineju tikrai
daug ir nemazais atstumais( 15metu ir ne 10kkm per metus). Nors lietuvos
gyventojai sako kad baltarusai ir lenkai nekulturingi bet ten tokiu gal
2-3%. O pas mus " vienrankiu invalidu"geru 40%.
O labai nervingiem-paskaitikit KET/III. Bendros eismo dalyviu pareigos:
4. Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu.
5. Eismo dalyviai privalo išmanyti Lietuvos Respublikos saugaus eismo
automobilių keliais įstatymą, mokėti šias taisykles ir jų laikytis.
Betr kiek matau-O.A yra uzdaras grupsas tai tarpusavio pagarbos cia nesurasi
ka jau kalbeti apie elgesi kelyje...