Tema: Re: Naujas video zaislas
Autorius: aviliux
Data: 2012-01-09 01:36:21
"svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message
news:je9mlh$ik3$1@trimpas.omnitel.net...
> kaip ar matos auto numeriai aplenkianciu masinu?
> ka jie turi is pigesniu,ko gero butu man poreikis, kad nakti but iziurimi
> numeriai aplenkianciu/pakertanciu masinu (ir poto nusiplovusiu jei
> stabdydamas del ju kaltes nuciuoziu nuo kelio,, mano supratimu tai ko gero
> vienintelis atvejis kai gali kamera praverst man paciam o ne prieki
> vaziuojantiems susidauzius).

Nelabai matosi. Va cia su daugeliu prasilenkia, bet iziurejau tik pacios
pirmos nr o kitu tik fragmentus:
http://www.youtube.com/watch?v=ig-LeprqDlA&context=C3f86e89ADOEgsToPDskI38DmmPrcc2XuS4kIMnkpe

gal eina prizumint kazkaip? mano notas 17" 1600x900 ziurejau fullscreenu.
Kad prasilenkianciu nr gerai matytum isivaizduoju reik daugiau fps arba
didesnes rez