Tema: Re: Naujas video zaislas
Autorius: arunazz
Data: 2012-01-07 15:52:27
Atkreipk demesi i datos stampa ir vieta.
Pirmoj nuorodoj data virsuj baltam remelyje. Tokiu kameru reali max raiska yra 1280x720, uz savo kaina visai puse b.
Raktiniai zodziai apie tokias kameras - HD720P, DVR-007, DVR027, DVR-037, pazek jutubej.

Kitose kamerose data yra dideli baisus zali skaiciai, o reali raiska 320x240 ir softvariskai interpoliuota 4x iki 1280x960. Venk situ skaiciu 1280x960. Turejau tokia, sudas, Shlipsas tokia turi.
Raktiniai zodziai "fake 720P", "interpolated". Ne visi pardavejai sita paraso, uztai kaina nedidele.

Naktiniu vaizdu jutubej irgi pilna, bet iki cd-rom pareklamuotos kameros netraukia.