Tema: Re: Naujas video zaislas
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-01-08 16:37:29
Tie failai kur po minute (kamera failus karpo po 1,2 arba 3 minutes, pagal
settinga) - tiesiai i youtube kelti, formato nekonvertavau.
Pats su kamera pridetas softas gali iskirpti nurodyta nuo-iki gabala ir dar
galima uzdet varna "remove sound"
failai - mp4, codecas h264 mpeg4 avc.. Kol kas rodo man tuos failus tik vlc
ir tos kameros softas, directshow (visu standartiniu pleiriu) nepriverciau
dar rodyt.