Tema: Re: virtuozai?
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-01-15 17:15:10
Raides ar ne, tikriausiai žinai, kad nors ir keleiviniams lėktuvams tokių
fintų neleidžia daryt, bet lėktuvą galima pasodint ir pakelt stovint vietoj
ar net riedanti atbulom :) IAS beje yra kur kas svarbesnis negu jūsų tie
kmhašai kurių nauda baigiasi išlipus iš automobilio.. kmh ore nebent
paaiškint keleiviui kokiu greičiu judi, kad laimingas būtų :)