Tema: Re: virtuozai?
Autorius: Jonas
Data: 2012-01-03 09:43:34
Svorio pasiskirstymas stabdant nepriklauso nuo to, kurie ratai stabdo.


"Velnias"  wrote in message news:jdt48r$gl4$1@trimpas.omnitel.net...

Cia kazka smarkiai ne i tema pavarei.

Pakilimo ir nusileidimo greiciai bendru atveju yra +/- panasus, leidimosi
dazniau netgi mazesnis, bet tikrai ne "zenkliai didesnis". Grubiai daugumai
siuolaikiniu keleiviniu reaktyviniu lektuvu pakilimo ir leidimosi greiciai
yra ~130-150 mazgu (240-280 km/h) priklausomai nuo tam tikru veiksniu.
Konkreciam filmuke lektuvas panasus i Boeing 727 su "prifotoshopintu" Airbus
320 priekiu (kurie turejo keleta incidentu butent del tokio priekines
vaziuokles persisukimo).

Del svorio centro "pabegimo" i prieki stabdymo metu ir lyginimo su motociklu
irgi visiskas briedas. Lektuvo svorio centras ir didzioji dalis stabdymo
jegos yra sukoncentruota ties sparnais, o priekinis ratas grubiai tariant
yra tik maza pagalba stabdant (skirtingai nuo motociklu ir masinu, kuriuose
priekiniai stabdziai yra zymiai galingesni negu galiniai).

O kad filmukas feikas tai faktas net ir daug nesigilinant, kai tas dzipas
per kokias 3 sekundes isibegeja iki 250 km/h :)



"Unicorn" <varijotas@gmail.com> wrote in message
news:jdt13b$d2a$1@trimpas.omnitel.net...
> lektuvui kylant veik visas svoris tenka galui, bet tik nusileidus lektuvas 
> ijungia stabdyma tiek varikliais tiek stabdziais.
> Va tada didele jo svorio dalis keliauja i prieki.
> Tie kas vazineja motociklais zino, kad stabdant turbut 75% viso moco 
> svorio tenka priekiui.
> P.S. leidziantis lektuvo greitis buna zymiai didesnis nei pries pakylant.
>
>
>
> "HDi" <gal@ir.ne> wrote in message 
> news:jdrn4b$fgb$1@trimpas.omnitel.net...
>> http://www.youtube.com/watch_popup?v=zbfZxvsDp3c
>>
>>
>>
>>
>>