Tema: Re: virtuozai?
Autorius: Velnias
Data: 2012-01-02 22:32:27
Cia kazka smarkiai ne i tema pavarei.

Pakilimo ir nusileidimo greiciai bendru atveju yra +/- panasus, leidimosi 
dazniau netgi mazesnis, bet tikrai ne "zenkliai didesnis". Grubiai daugumai 
siuolaikiniu keleiviniu reaktyviniu lektuvu pakilimo ir leidimosi greiciai 
yra ~130-150 mazgu (240-280 km/h) priklausomai nuo tam tikru veiksniu. 
Konkreciam filmuke lektuvas panasus i Boeing 727 su "prifotoshopintu" Airbus 
320 priekiu (kurie turejo keleta incidentu butent del tokio priekines 
vaziuokles persisukimo).

Del svorio centro "pabegimo" i prieki stabdymo metu ir lyginimo su motociklu 
irgi visiskas briedas. Lektuvo svorio centras ir didzioji dalis stabdymo 
jegos yra sukoncentruota ties sparnais, o priekinis ratas grubiai tariant 
yra tik maza pagalba stabdant (skirtingai nuo motociklu ir masinu, kuriuose 
priekiniai stabdziai yra zymiai galingesni negu galiniai).

O kad filmukas feikas tai faktas net ir daug nesigilinant, kai tas dzipas 
per kokias 3 sekundes isibegeja iki 250 km/h :)



"Unicorn" <varijotas@gmail.com> wrote in message 
news:jdt13b$d2a$1@trimpas.omnitel.net...
> lektuvui kylant veik visas svoris tenka galui, bet tik nusileidus lektuvas 
> ijungia stabdyma tiek varikliais tiek stabdziais.
> Va tada didele jo svorio dalis keliauja i prieki.
> Tie kas vazineja motociklais zino, kad stabdant turbut 75% viso moco 
> svorio tenka priekiui.
> P.S. leidziantis lektuvo greitis buna zymiai didesnis nei pries pakylant.
>
>
>
> "HDi" <gal@ir.ne> wrote in message 
> news:jdrn4b$fgb$1@trimpas.omnitel.net...
>> http://www.youtube.com/watch_popup?v=zbfZxvsDp3c
>>
>>
>>
>>
>>