Tema: Re: fiat brava bravo +-
Autorius: svyt
Data: 2012-01-05 18:44:27
pamenu draugas gavo nauja valdiska fiat bravo pries gal 15 metu, man pradejo
aiskint kad yr antiprobuksas, sakau kazi, davai pabandom, duok daug gazo ir
staigiai atleisk sankaba... jis taip ir padare, po ko naujai masinai iskrito
variklis. garantija ten lyg sutvarke, bet tai nezinau jokios kitos masinos,
kur siek tiek uzgazavus negalima staigiai atleist sankabos, kad masina
pajudetu su prabuksavimu.

--
vyt/ /