Tema: Re: fiat brava bravo +-
Autorius: Arj
Data: 2012-01-03 16:26:09
kiek teko auto perkant apziurineti - tai neteko matyti tokiu kad nebutu prie ko prikibti.
Tiesiog perkant renkiesi "maziausia blogybe" uz turima budzeta.
Aisku visada galima pirkti nauja auto, bet tada prasideda problemos su turimu budzetu :)

"Ignas"  parašė naujienų news:jdv2pq$lup$1@trimpas.omnitel.net...

todel reik masina perkant siek tiek apziuret, o ne pirkt pirma pasitaikiusia
su mintim, kad viska keisi...