Tema: Re: fiat brava bravo +-
Autorius: 911
Data: 2012-01-03 18:12:33
viskas cia prasideda nuo kaimietisko mentaliteto.
jei pasirinktu metu automobilis kainuoja ribose nuo 20 iki 30k lt , tai perkamas bus iki 20k lt plius dar reik ir nuolaidos ;)
Nes kitaip busi loxas, permokesi ir kaimynai nesisveikins. O su salyga kad paklausa tik tu va tokiu pigiausiu , tai atitinkama ir pasiula...  Siais laikais nupirkt uz _normalia_rinkos_kaina_ yra lygiai taip pat sudetinga kaip ir parduot ;)
Todel protingesni ir neperka toj lietuvoj.
Aisku kai kalba apie fiatus uz 1000lt ar pasatus uz 2000lt, tai cia isvis yra neautomobilio pirkimas o metalo lauzo utilizavimas ;)
cia irgi tas pats mentalitetas, nusipirksiu uz 1000 susitaisysiu ir vazinesiu... sekmes... ypac dar zmonai duosiu, nes 2x per menesi tenka pavaziuit... :DDDD