Tema: Re: sumazinta kaina sutartyje
Autorius: Veikejas
Data: 2011-12-20 15:53:18
vieno nieks nekaltina turetum suvokt, jog kaltindamas grupes valdziazmogiu
lyderi kaltinu sedincius valdzioje.
valdzios galima nemegti, nekesti ir tai gana normalu, bet  nekesti savo
valstybes - jau nenormalu.
ir tie patys pareigunai pagal istatymus turi tarnauti ne valdziai (jei
tarnauja tai jau laikoma pazeidimu, tarkim kishimasis i teismu, ikiteisminiu
pareigunu darba ir t.t.) o valstybei.