Tema: Re: REQ: kamerikes
Autorius: Mikrobas
Data: 2011-12-16 08:28:29
Vidinis akumas pradzioje man laikydavo apie 20-30 min, vaziuojant sunku
pastebeti kada ji numirsta :)
Dabar (po beveik metu naudojimo) netikrinau iki isasijungimo, bet 10min
tikrai dirba.

Kai Rokis pirko ir ebejuje buvo brangesnes, plius rizika siunciant, gal dar
mokescius susimokejo, ir keliolika litu navarkes...
Taip gaunasi lietuviska kaina :)